مرداب‌ های کرالا هند

منطقه کرالا یکی از ایالت های مهم و سود آور در صنعت گردشگری هند می باشد.شهر کرالا در میان ایالت های مختلف هند توانسته به مهمترین مرکز جذب گردشگر از گوشه و کنار دنیا تبدیل شود. در این میان،مرداب های کرالا با ۳۸ رودخانه و ۵ دریاچه بزرگ جزو مناطقی ست که به صورت تورهای هفتگی،گردشگران تور کرالا هند از آن بازدید می کنند.مرداب های کرالا،زیستگاه بسیاری از گونه های مختلف آبزیان از جمله پرندگان آبی،حیواناتی مانند سمور دریایی و لاک پشت،خرچنگ و قورباغه می باشد.مسافران تور هند می توانند با استفاده از قایق های ساخته شده از برنج،که امروزه تبدیل به هتل های معلق شده بر روی مرداب های حیرت انگیز کرالا،اوقات خوشی را سپری کنند.

کرالا هند

مرداب‌های کِرالا زنجیره‌ای از مرداب و دریاچه‌هایی است که در ایالت کِرالا و به موازات دریای عرب قرار دارند. مرداب‌های کرالا خانه‌ی بسیاری از گونه‌های منحصر به فرد آبزیان از جمله خرچنگ، قورباغه، پرندگان آبی و حیواناتی مانند سمور دریایی و لاک‌پشت است. امروزه، قایق سواری، با استفاده از کِتووالام (قایقی سنتی که از برنج ساخته می‌شود که امروزه تبدیل به هتل‌های معلق شده) بعلاوه‌ی امواج آب، پرطرفدارترین فعالیت توریستی در این مرداب‌ها به شمار می‌رود.

 

تور کرالا هند یکی از جاذبه های بی نظیر هند می باشد و در صورتی که قصد سفر به هند را دارید می توانید با تماس با کارگزار مستقیم هند و اخذ ویزای توریستی هند در تور های ویژه هند این مجموعه ثبت نام و لحظات خوشی را سپری نمایید.

مطالب مرتبط