قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ویزای توریستی و تجاری هند

قوانین ویزای شینگن

قوانین سفارت هند

قوانین رزرو هتل

قوانین پرواز چارتری و سیستمی

  1. خدمات و محتوای عرضه شده توسط وب‌سایت www.goindia.ir جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولید می‌شوند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت www.goindia.ir و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت  صورت میگیرد.
  2.  اطلاعات شخصی کاربران در در این سایت  کاملاً محرمانه است. ما تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران انجام خواهیم داد باشد.
  3.  این مجموعه در زمینه اخذ ویزا ، به عنوان اقدام کننده ویزا  است و صادر کننده ویزا نمی باشد و در صورت رد شدن و ویزا نشدن فرد مسولیتی را بر عهده نگرفته و مبلغ پرداخت شده از جانب مسافر برگشت داده نخواهد شد.
  4.  در صورت ارسال مدارک جهت اخذ ویزا و رزرو پرواز و هتل و دیگر خدمات از جانب مسافر به این مجموعه در سریعترین زمان آماده پاسخگویی به نیاز مسافر می باشیم.
  5.  این مجموعه با هدف جلب رضایت مسافر کلیه موارد اعم از اخذ ویزا و موارد سفر را در ابتدا به مسافران اعلام میدارد تا مسافر بتواند انتخاب بهتری را چه از نظر هزینه و چه از نظر مکان سفر داشته باشد.
  6.  مسافر موظف است بعد از ارسال مدارک و یا واریز مبلغ از داخل سایت آن را به اطلاع همکاران این مجموعه برساند،تا کارهای اولیه برای مسافر انجام پذیرد.